torsdag 24 mars 2016

Påsk Löpning




Vårsol o morgonlöpning i nya skor.
Härlig start på dagen o påskhelgen!

På sociala medier händer mycket kul för oss löpare!
Grupper som "Springande Tjejer" , "Lonesome Runners" o "Pace On Earth" är inspirerande o ger känsla av gemenskap fastän man är ensam på löprundan.

"Påsk-runstreak" o "Vi som springer på Påskafton" är det som ligger närmast på agendan!


Så jag började Skärtorsdagen med
att springa en runda efter jag lämnat minstingen i skolan.

Lite mör i benen efter Tabata träningen igårkväll, men såå härligt med vårsolen skinande i ansiktet!

Det var också invigning av nya skorna.
Jag har en förkärlek för Asics löparskor. Det är nu tredje paret efter varandra! :)

Tänkte mig en lugn runda för att känna in skorna.
De är riktigt sköna, men det tar ju ändå ett tag innan de sitter som en smäck.
O man vet exakt hur hårt man vill snöra dem...!

Så denna påsk blir det att springa in nya skorna o försöka hålla mig långt från påskgodiset!!

Men en smarrig Nutella Semifreddo ska jag iaf slänga ihop!
Googla receptet o gör en du med vettja!!


Önskar Dig en GLAD PÅSK! <3

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar