lördag 4 januari 2014

Garmin 110







Jag måste varit snäll 2013.
För Tomten gav mig en klocka i julklapp!!

Jag är helt lycklig när jag springer med den här på armen!
Jag har koll på varenda km o att jag håller jämn fart.
Pulsmätaren har inte provats än. Men snart...! :)

Jag kan kika till o se hur det går bara genom att vinkla handen lite.
Jag behöver tex. inte gräva i bakfickan o fumla upp iPhonen o öppna en app o sen böka ner i fickan igen.
Allt medans man fortf vill hålla flytet o farten o inte snubbla eller krocka med en mötande cyklist.

Nytt år Nya möjligheter!!

Kram J

2 kommentarer:

  1. Kommenetarde det förra inlägget med, men det verkar ha försvunnit... Vad bra med en klocka! Det skulle jag verkligen också vilja ha! Jag springer med iphonen på armen men jag HATAR att höra en röst tala om för mig hur fort jag springer eller hur långt. Men att kunna kolla nångång ibland vore inte fel...

    Vilken app springer du med? jag springer med endomonod.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör med Runmeter. En röd ruta med vit sko i . :)

      Tycker den är kanon!


      Man får en matkering i almanackan så man lite uppmuntrande ser de dagar man tränat!

      Kram J

      Radera