onsdag 9 januari 2013

2013









Om man kikar tillbaka i bloggen ser man att jag är en periodare...
Både när det gäller bloggande o träning... :)

Sista året har jag tränat löpning en hel del. Inte sprungit lopp.
Men fått upp kondition o lite styrka. För min egen skull.

Med stor familj får man trixa för att få till träningstillfällena.
Men ju större barnen blir kan de passa varandra o vara ensamma en stund, o jag hinner ut o kuta!! :)
Äldsta sonen är 15 o följer gärna med ut han också.
Känns speciellt när sonen är längre o spurtar ifrån morsan på hemvägen...!! :D

I år är ett nytt år. Med nya mål.
Nu ska löpningen få ta plats!!

Har pratat med några väninnor o vi peppar varandra att NU får det hända!!
Inspirerade av Martina Haags bok "Heja Heja", så kör vi!!

Ett par 5 km lopp på vårkanten o ett eller flera milslopp till hösten.
Min önskan är att klara en halvmara nästa höst, 2014.

Helst den här hösten. Men sätter lite låga mål så inte besvikelsen blir så stor... :)

På återseende!!

Kram J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar