onsdag 26 januari 2011

Nya tag...

Jo det var nästan ett år sen nåt hände här....
Måste ju vara att det börjar närma sig bikini säsongen o då får man ju alltid mer eller mindre lite panik... Hahah!!!
Men nu e jag på G igen!
Hittade ett bra träningsprogram på Marathon.se
14 veckors steg som börjar första passet med 15 min promenad o sedan 3x3/2 löpning o gång.
Sista passet är det 45 min löpning rakt av!
Passen ökas succesivt o varvar med terräng o intervallpass.
Verkar riktigt bra!
Tänk att vara steget före o fixa det i april -maj där nånstans!!
Att ligga steget före för en gångs skull!!!
Gillar!!
Vårruset hoppar jag i år.
Inte min grej tror jag riktigt att springa med såå många andra.
Blir ju lite sur när damerna i 60 årsåldern springer om liksom.... Hahah!!
Så på återseende bloggen!!
Kram Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar