torsdag 19 juni 2014

V. 23 & 24


BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG !


Varit lite glest med uppdateringar här...
Men jag har sprungit ! :)


V. 23

Måndagen gillar jag att köra i Elljusspåret.
En lite lugn start på veckan, mjukt underlag för ben o fötter.

Känns bra att varva underlag lite.
Vara snäll mot benen litegarann...
Annars blir det mest asfalt.

2 varv i spåret blir ca 5 km.
Skön start på dagen! :)


Tis vila.


Onsdagen tog jag rundan ut mot motorvägen. Bra cykelvägar där.
Blev 8 km.
O det kändes såå bra i kroppen!
O jag blev så glad för gensvaret!!

På den vägen (som man sprungit måånga ggr) har man koll på sträckan - vid rondellen, busshållplatsen o bron är det x antal km.
Blir lite morot att köra en bit till...!

Gillar när man kan lura sig själv, lite lätt ,att prestera mer än man tänkt sig...!
Lättlurad som man är! :)


Sen var planen en längre runda på lördagen. Men annat stog på schemat så det gick inte ihop.



V. 24


Blev två rundor den här veckan också.

Tisdagen tog jag vändan till rondellen o hem igen, 6 km.
Benen kändes bra!
Å vad jag gillar att springa!!


Torsdagen blev det löpning ut mot Ängeby.
Ängar, traktorer o härlig utsikt!

Gillar att springa där det finns lite att titta på.
Lite får att hejja på, eller en åker där man kan se att det växer eller nyss har skördats.

5 km blev det på torsdagen!


Inga höjdarveckor i mil kanske.
Men glad att vara igång igen!!



Kram J





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar