onsdag 12 mars 2014

V 10









Sådärja...!!
Då var det min tur.

Efter att ha pysslat om massa snoriga näsor här hemma, o lite halvt som halvt skrutit om att "jag åker inte på nån bacill, måste vara att jag tränar, frisk luft osv..."

Joråmensåatt....
Jag har gått med en toarulle i koft-fickan så att jag kunnat snyta mig hela tiden.
Inte ens varit godissugen, ingen smak.
O DÅ är det illa kan jag lova!!!


Läser inlägget från förra veckan o vill inget hellre än att vara där igen - formmässigt!!

Ska försöka mig ut på en liten lugn runda imorgon.
Bara för att se om benen lever...


Men innan förkylningen...

På MÅNDAGEN var jag ju ute en runda.
Måndag är ju tänkt som återhämtning.
Men med löparglädjen sprittande i benen blev det väl ingen klockren återhämtning...

Men en härlig runda på 6 km. Med högre fart än jag tänkt, under 5.50/km.
O ändå kändes det så lätt!


Förstår ni hur arg jag är på denna förkylning...??!!

Känns som att börja om!
Gaaahhh!! Frustrerad!!


Men solen skiner hörni, fåglarna kvittrar o jag är feberfri...!

Så stor kram på er!!!

Jeanette



1 kommentar:

  1. Ja fy för förkylningar! Nu hoppas vi att du kommer igång igen snabbt. Men du verkar ju vara i bra form så det går säkert som hejsan. Själv tänker jag vila från löpning i dag och imorgon. Sen ska man väl kunna klara en terrängmil?! �� heja dig!

    SvaraRadera