söndag 13 april 2014

V.14


Började veckan med lite lätt återhämtning, 4 lugna km.
Tyckte det kändes riktigt bra i benen!!

Tisdag morgon vaknade jag med halsont o lite halvfebrig.
Åå vad arg jag blev!

Var ju så på G med löpningen!

Men bättre att vila.
Dricka te o ta det lugnt.

Även lugna dagar rör jag mig rätt mycket.
Cyklar fram o tillbaka till skola, affär o med barn på aktivitet etc.
Så minst 45 min cykling är det varje dag. Fast jag vilar...

Vilade några dagar.

Men lördag morgon kändes halsen bättre så mannen o jag tog en runda medans barnen skulle städa sina rum.

Det blev 11,6 km.
Motvind på ditvägen o skön medvind på hemvägen! :)
O strålande härlig sol! Lovely!

Söndag blev vilodag!


Förresten!
Jag o mannen har anmält oss till Stockholms HalvMarathon i september!
Oooiiii!!! Jättekuul!!!


Kram J





2 kommentarer:

  1. Blev rummen städade då? Vi försöker med våra barn ibland, men de behöver att man liksom pushar på dem. .. ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Nja... Gick väl sådär. De hade börjat lite smått iaf!
      Sen är ju olika barn olika målinriktade o effektiva.. Nån vill ju snabbt bli klar för att sen kunna göra annat. En annan hittar ju massor med kul att greja med i en stökig låda etc.
      Men målet finns där!! :)

      Radera