onsdag 17 mars 2010


Nästan mot min vilja känner jag att jag måste uppdatera den här bloggen...
*fniss*

Jag ska springa Vårruset...

Känns lite som att jag låtsas när jag skriver det.

Men lättlurad som man är satt vi ett gäng o pratade om ålder, vikt o till slut hamnade vi på Vårruset.
Så jag som satt där o var äldst i skaran kände väl att det var ju bara att hänga på helt enkelt!

När jag var runt 20 sprang jag en hel del.
Både lopp o så för att hålla igång formen o flåset.

I samband med en släng av ätstörningar var väl inte det det ultimata kanske.

Tror det är därför jag är så försiktig med att satsa helhjärtat på att komma iform o tokträna o tänka på dieten.

Jag är nog lite rädd att trilla dit igen...
Det är som att jag kopplar samman träning till att inte äta.

Istället för att träna o äta bra.

Eller varför inte äta allt. Det är ju då om nån gång förbrämnningen är igång!
Hur som helst, Nu måste jag ju träna lite iaf.

Vårruset - 5km, i slutet på maj!!

Wish me luck!!


Kram Jeanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar