torsdag 16 mars 2017

New Shoes & Dagisbaciller










Jag är ju ett stort fan av Asics löparskor !

Så även denna gång höll jag mig inom ramarna.
Ny modell dock. :)
Asics Luminus fick följa med mig hem.


Kändes riktigt sköna.
Mjuk sviktande innersula o lagom stabil, men ändå följsam!
Ser framemot långpass i dessa!!

Hann tyvärr bara prova en snabb kort runda i lördags kväll innan jag vaknade med halsont i söndags...
Såå frustrerande!!


Att jobba på förskola är riktigt kul!
Gillar arbetet, mina kollegor o alla små kompisar massor. <3
Men alla baciller man får på köpet...
Gaaahhh!! De gör mig galen!

Tror det är ca var 3e-4e vecka jag är hemma. Liggandes i soffan med feber o halsont...
När jag är pigg är det dags för bacillen att ta en runda i familjen.
Även i barnens kompisars familjer...!!
So sorry!!


Kram J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar