lördag 14 januari 2017

Tappa sugen...




Tänk vad fort motivationen svänger!!


Från att springa 8 pass på 10 dagar o känna sig på topp, till att känna det som att jag kommer aldrig komma ur slöhetsträsket...!!


Saken är att de där 10 dagarna gav knäna en lätt överansträngning...

I samband med lite viktuppgång under hösten - blev det en liten dipp hos fru Johnsson.

Vet ju att bara jag springer på så kommer kost-tänket av bara farten o sen är jag i trivselvikt igen.

Men de där 5kg sänker mig...
Det är ju tuungt!!

Tänk 5 mjölkpaket i en ryggsäck o ut o spring!
Inget man vill göra frivilligt...!!


Har iaf legat lågt med träningen.
Tagit några lugna 5km rundor för att hålla igång.
Men jag vill ju så mkt mer!!
Gaaahh!!


Men men...
Byter väl om o drar på mig tightsen.
Sticker ut på isiga vägarna o tänker att jag lägger grunden nu.
Så blir det lättare till våren...!!
Eller...?!


Kraam J





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar