onsdag 21 december 2016

Höstlöpning & Tomteluvor







Efter Halvmaran körde vardagen igång, med nytt arbete, nya rutiner ...
Löpningen kom åt sidan lite grann.

Jag körde på 2-3 pass/vecka, mest bara för att hålla igång flås o muskler.
Inte så många längre pass, de flesta under milen.



Men jag älskar min löpning! <3
O inför 2017 har jag redan några lopp inplanerade!

* Premiärmilen
* Womans Health Half Marathon
* ev Göteborgsvarvet
* Stockholms HalvMarathon


Bara att jag anmält mig till lopp o ser framemot dem är stort för mig!


Inför 2016 hade jag som nyårslöfte att inte springa ett enda lopp!
Det var så ångestfyllt med mkt folk, press o prestationstänk att jag tyckte det var lugnast att tänka bort det helt ett år...


Om det gjort nån skillnad vet jag inte...
Men på Halvmaran i höstas kände jag inte av något sådant jobbigt alls!
Jättehärligt! :)
1-0 till mig!


Nu i dagarna har jag just hoppat på en utmaning "50 löppass innan vårdagjämningen".
Skulle på ett ungefär bli ett löppass varannan dag...

Tror det kommer göra susen för formen o löprutiner!! :)


O på julafton - om 3 dagar- blir det julaftonslöp innan frukost.
Med flätor o tomteluva på såklart!!


Så...

G O D J U L &. G O T T N Y T T Å R ! !


Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar